محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

همای آسمان خوشبختی

برنده شدیم

1391/3/23 15:54
2,218 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هوالملک المبین الحق

بابا 

سلام 

 

برنده شدم ، در مسابقه عشق به تو برنده شدم .

وهمه فهمیدند بهترین پدر دنیا مال من است .

امروز جایزه ام را گرفتم .

اما ای کاش به جای عکس محمد رضا عکس تو در قاب نی نی سایت حک می شد .

بابا باورت می شود من برنده شده باشم .

 

 

امضا 

دختر بهترین پدر دنیا

 20/03/1391

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یکتا
23 خرداد 91 15:56
تبریک تبریک تبریک عزیزم مبارکت باشه


ممنون عزیزم خیلی لطف کردی به من و پسری سر زدی
مامان سعید
24 خرداد 91 10:53
سلام عزیزم
برنده شدنت مبارک . راستشو بخوای متن قشنگی نوشته بودید . حداقل من که تو مسابقه شرکت نکرده بودم میتونم بدون حسادت اینو بگم
ماشالا به نی نی نازت


ممنون عزیزم پسر شما هم خیلی نازه عزیزم
الناز(مامان بنیا
24 خرداد 91 15:52
تبریم برنده چی شدی




ممنون دوستم مسابقه بابایی دوست دارم نی نی سایت

یه نامه نوشتم برای بابا
سعید
26 خرداد 91 21:40
سلام
ممنون از حضور شما
با ذکر منبع مشکل نداره


ممنون آقا سعید